суботу, 26 листопада 2016 р.

СП "От кирпичей к звездам" - 1 етап

   Всім привіт!

Сьогодні покажу серію атс по проекту від MyHobbyPoint  -  "От кирпичей к звездам", який проводить талановита і і щедра на знання Олесічка Барінова. Проект дуже цікавий, дуже мені по душі, але життя така складна штука... інколи все , що по душі відкладається на необмежений термін, а ти робиш щось нагальніше, або щось потрібне іншим, або взагалі нічого не робиш, а просто займаєшся лікуванням дітей :(







Взагалі, я дуже люблю цеглу ( кирпичи)  в дизайні приміщень, щоб далеко не ходити і не бути голослівною я покажу нашу кімнату 

 Деякі рідні казали, що темно, а мені  - ні, мені затишно :), а коли набридне пофарбуємо в білий колір... а може сірий... варіантів багато (хоча поки мені шкода цю стару польську цеглу, яку для ремонту спеціально шукали і тоненько нарізали - ховати під шар фарби :))

СП 



11 коментарів:

  1. Крутые картояки! Даже и не знаю. какая лучше. А кирпичи как настоящие.

    ВідповістиВидалити
  2. Класнючі, особливо ліхтариками сподобались

    ВідповістиВидалити
  3. Женя,очень красиво - и кирпичики,и твоя комната!

    ВідповістиВидалити
  4. Женя, вот что значит красивый человек красив во всем: внешне, в творчестве, в быту.
    Желаю деткам скорейшего выздоровления и вообще не болеть.
    Твои АТСочки настоящая городская симфония!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олесь, умеешь похвалить, с таким настроением и спать ложиться не охота..Спасибки :)

      Видалити
  5. Все сподобалось і АТС (особливо з лампочкою), і кімната. Все дуже стильно.

    ВідповістиВидалити
  6. Классные АТС!А интерьер вообще шикарный!

    ВідповістиВидалити