суботу, 22 квітня 2017 р.

Мінік

 Всім привіт!

У  нас в блозі  Rosa зараз пречудове  завдання. Всіх запрошую до участі, а сама покажу манюсіньке натхненнячко до нього :)

Це мінік з одного листа. Спочатку я планувала зробити мінік-розкладушку...але в процесі роботи захотілось його одягнути, надто незахищеним він мені виглядав .






Альбомчик зовсім малюк! Його розміри 7,8* 7,8см.
А мешкати в ньому будуть такі маленькі вирізані люди :)... Ви такі мали? Ще раніше, за часів моєї шкільної юності :), коли в мене не було фотошопу і мене не влаштовував задній план , я часто вирізала... А тепер такі вирізані  гарні фотолюди будуть мати маленьку затишну домівку.


Використала один лист скрап паперу heritage 5 , а також залишки паперу trip 2  для відштампованих листочків





Дякую за увагу!

1 коментар:

  1. Гарнезний мінік!!!Такий вінтажненький, як раз для давніх спогадів, які так приємно роздивлятись з роками)))

    ВідповістиВидалити